SUZUKI SWIFT

SUZUKI

SWIFT

Mjenjač Manualni/Automatski

Sjedišta 5

Kapacitet pretinca 4 velike torbe

Gorivo Benzin/Dizel

  • Klima
  • Sjedisšte za djecu
  • GPS
  • Prtljažnik
  • Multimedia
  • Sigurnosni Pojas
  • Tapasnice
  • Pepeljara
  • Bluetooth
  • Touch Ekran
  • Audio input
  • Maps
  • Sigurnost na cesti
  • Daljinsko Zaključavanje
  • Klima

Povezivanje pametnog telefona (SLDA)

7-inčni zaslon osjetljiv na dodir omogućuje intuitivno korištenje multimedijskih značajki, uključujući audio sustav, hands-free opciju telefoniranja, navigacijski sustav i integraciju pametnih telefona.

Klima uređaj

Upravljačka ploča automatskog klima uređaja kod modela GLX omogućuje intuitivno rukovanje. Jednostavno prepoznavanje oznaka i brojki je omogućeno upotrebom LCD zaslona s visokim kontrastom.

Pretinci

Brojni pretinci jednostavni za upotrebu i nadohvat ruke: pretinac za rukavice, polica u konzoli, džep u naslonu suvozačkog sjedala, prednji držači limenki X2, pretinci u prednjim vratima, USB utor i 12V utičnica za struju…

Dodatni prostor

Uz uvijek dobrodošlu zabavu u vožnji, dodatni prostor u kabini i prtljažniku može pomoći u potpunom iskorištavanju vaših hobija ili jednostavno za zabavu.

PROSTRAN PRTLJAŽNIK

Swiftov raskošniji prostor za prtljagu omogućuje vam da povezete više, a djeljivi stražnji nasloni sjedala pomažu da smjestite sve što vam je potrebno. Prostor za glavu dobiven je niskim položajem sjedenja, dok su brojni pretinci jednostavni za upotrebu i nadohvat ruke.

PROSTRANOST KABINE

Izvana praktično kompaktan, Swift u kabini nudi dovoljno prostora za ugodan položaj nogu, ramena i glave. Čak i putnici na stražnjoj klupi imaju dovoljno prostora zahvaljujući inovativnom obliku stražnjeg dijela prednjih sjedala te najboljem mogućeg iskorištavanju prostora ispod njih.

INFORMACIJSKI LCD ZASLON U BOJI

Napredni višenamjenski 4,2-inčni TFT LCD zaslon u boji zauzima središnji dio instrument ploče kako bi vozač bio potpuno informiran s točnim i intuitivno razumljivim podacima o ponašanju i radu vozila. Grafički su prikazani G-sila, snaga motora i zakretni moment te između ostalog, uporaba akceleratora i kočnica.

BOOSTERJET

Smanjeni 1.0 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem iz obujma od samo jedne litre stvara okretni moment usporediv s klasičnim atmosferskim 1.8-litrenim motorom, uz istovremenu uzornu štedljivost. Skromnoj potrošnji doprinosi i sustav izravnog ubrizgavanja goriva koji ujedno snižava i temperaturu unutar cilindara motora. Nadalje, turbopunjač koji tjera komprimirani zrak u cilindre, isporučuje visoki okretni moment čak i kod niskog broja okretaja, što ga čini pogodnim za širok spektar načina vožnje, od urbane pa sve do sportske vožnje na cestama daleko od civilizacije.

DUALJET

U novi 1.2 Dualjet motor ugrađen je jedinstveni sustav ubrizgavanja s dvije mlaznice po cilindru koji značajno unapređuje toplinsku iskoristivost povećanjem kompresijskog omjera. Pruža izvrsnu ravnotežu između potrebe za snagom i učinkovitosti kod potrošnje goriva. Zvuk motora utišan je dodatnim metodama hlađenja, kao što je vodom hlađeni EGR sustav (namijenjen recirkulaciji ispušnih plinova), dok je s druge strane omjer kompresije povećan jer je komora izgaranja kompaktnija. Na kraju je to motor koji je jednostavan za rukovanje, jer pruža idealnu ravnotežu između optimalne snage i vrhunske ekonomičnosti.

KOMBINACIJA MOTORA I LITIJ-IONSKE BATERIJE ZA JOŠ VIŠE SNAGE

U nastojanjima da još više smanjimo potrošnju goriva, koristili smo Suzukijev novi blagi hibridni sustav SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji predstavlja standard kod modela GLX 5MT bilo s 1,0 BOOSTERJET ili 1,2 DUALJET motorom. Sustav SHVS se sastoji od laganog, kompaktnog ISG-a (Integrated Starter Generator) koji ima funkciju elektromotora i pomaže benzinskom motoru kad je mu dodatna snaga potrebna, te lagane i visoko učinkovite litijionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije. Ovo je optimalni hibridni sustav za kompaktne automobile, smišljen kako bi ponudio lakoću, jednostavnost i uštedu prostora, bez narušavanja voznih osobina odnosno čak doprinoseći boljim voznim karakteristikama.

Pokretanje motora – ISG funkcionira kao pokretač motora kako bi se ta radnja obavila tiho i glatko.

Motor u mirovanju – Kad je motor ugašen (kod zaustavljanja) električni sustavi energiju dobivaju iz baterije, štedeći gorivo.

Kretanje/ubrzavanje – Sustav ISG pomaže motoru* pri pokretanju ili ubrzavanju, time štedeći gorivo.

Usporavanje – ISG koristi energiju usporavanja kako bi proizveo električnu energiju i učinkovito napunio baterije

ALLGRIP AUTO

ALLGRIP AUTO je optimalni 4WD sustav, pruža vozaču bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skliskim cestama ili površinama pod snijegom. Pomoću viskozne spojke sustava pogona na četiri kotača, okretni moment se automatski raspodjeljuje prema stražnjim kotačima kada prepozna da prednji gube kontakt s cestom.

OVJES ZA SKLADNU I NADAHNUTU VOŽNJU

Novokonstruirani prednji i stražnji ovjes podupire okretnost i emotivno iskustvo vožnje, pružajući izravno upravljanje, kontrolu i kvalitetu vožnje po čemu je Swift poznat. Čvrst je ali i udoban. Praćenje željenog smjera i zavoja, brzi odgovor na upravljač i izuzetna stabilnost još su dorađeniji s ciljem većeg zadovoljstva u vožnji Swifta.

AUTOMATSKI NADZOR DUGIH SVJETALA

Pri brzini od 40 km/h ili više, sustav nadzora dugih svjetala osmišljen je za automatsko prebacivanje “dugih” i “kratkih” svjetala, ovisno o prisutnosti drugih vozila i rasvjeti okoline (standard na vozilima s monokularnom kamerom i laserskim senzorom).

RBS

Prilikom vožnje, Swift koristi milimetarske radarske valove za detekciju vozila ispred. Nakon raspoznavanja, Swift djeluje na jedan od opisanih načina.

ADAPTIVNI TEMPOMAT

Kada se sustigne sporije vozilo, prilagodljivi sustav kontrole brzine koristi radarski signal da procijeni udaljenost do njega i automatski održava udaljenost u skladu s jednom od tri odabrane postavke. 1. Nadzor stalne brzine 2. Automatsko usporavanje 3. Automatsko ubrzavanje

DSBS

Kada se kreće, Swift koristi dva senzora – monokularnu kameru i laserski senzor – kako bi se utvrdilo postoji li opasnost od sudara s drugim vozilom ili pješakom. Nakon otkrivanja potencijalnog sudara, automobil djeluje na bilo koji od sljedeća tri načina, ovisno o situaciji.

NAPREDNI SUSTAV PREPOZNAVANJA

Swift u vožnji koristi napredni sustav s radarom s milimetarskom valnom refleksijom za prepoznavanje udaljenosti od vozila naprijed, a s ciljem pomaganja vozaču da izbjegne sudar ili pak za ublažavanje štete od sudara. Kombinacija monokularne kamere koja se ističe na srednjoj i dugoj udaljenosti te može detektirati pješake i laserskog senzora koji je izvrstan kod otkrivanja kratkog dometa (čak i noću), omogućuje primjenu sustava automatskog kočenja za izbjegavanje sudara, upozorenja na izlazak iz voznog traka, automatskog nadzora dugog svjetla i upozorenja na krivudanje.

swift cjene

Cijene su iskazane prema prodajnom tečaju kod Centralne banke BIH od 1,95583 KM za 1 EUR prema tečajnoj listi objavljenoj na dan 15.8.2008. Cjenik je informativan. Konačna cijena se obračunava prema prodajnom tečaju EUR-a kod Centralne banke važećem na dan uplate. Vaš ovlašteni Suzuki partner može Vam dati točne informacije o mogućim promjenama u međuvremenu. Podaci su informativni.

Opisi i ilustracije značajki mogu se odnositi na ili prikazivati dodatnu opremu koja nije uključena u standardnu isporuku. Sadržani podaci bili su točni u vrijeme objavljivanja. Pridržavamo pravo na izmjene u dizajnu i opremi. Prikazane boje su samo približne stvarnim bojama. Ilustrirana dodatna oprema dostupna je uz nadoplatu. Dostupnost, tehničke karakteristike i oprema naših vozila mogu biti različite ili mogu biti dostupne samo u nekim zemljama ili mogu biti dostupne uz dodatne troškove. Za precizne informacije o opremi koja se isporučuje na našim vozilima obratite se lokalnom Suzuki partneru.

Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.

When she reached the first hills of the Italic Mountains, she had a last view back on the skyline of her hometown Bookmarksgrove, the headline of Alphabet Village and the subline of her own road, the Line Lane. Pityful a rethoric question ran over her cheek, then she continued her way.

Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.

When she reached the first hills of the Italic Mountains, she had a last view back on the skyline of her hometown Bookmarksgrove, the headline of Alphabet Village and the subline of her own road, the Line Lane. Pityful a rethoric question ran over her cheek, then she continued her way.

Izaberite svoj model!