SUZUKI VITARA

SUZUKI

VITARA

Mjenjač Manualni/Automatski

Sjedišta 5

Kapacitet pretinca 6 velike torbe

Gorivo Benzin/Dizel

  • Klima
  • Sjedisšte za djecu
  • GPS
  • Prtljažnik
  • Multimedia
  • Sigurnosni Pojas
  • Tapasnice
  • Pepeljara
  • Bluetooth
  • Touch Ekran
  • Audio input
  • Maps
  • Sigurnost na cesti
  • Daljinsko Zaključavanje
  • Klima

PERSONALIZACIJA

Urban paket

Prednja maska, gornja dodatna linija prednje maske, dodatna linija prednjeg odbojnika, dodatni obrub dnevnog svjetla (DRL), bočni ukrasi, poklopac vanjskih zrcala L + D, 17-inčni „Misti Polished“ naplatak, središnji poklopac naplatka, prednja dodatna zaštita branika.

Rugged paket

Prednja maska, gornja dodatna linija prednje maske, dodatna linija prednjeg odbojnika, dodatni obrub dnevnog svjetla (DRL), bočni ukrasi, 17-inčni „Misti Black“ naplatak, središnji poklopac naplatka, bočna zaštita, prednja dodatna zaštita branika, stražnja dodatna zaštita branika.

SVAKODNEVNA FUNKCIONALNOST

Automatski klima uređaj

Lako prilagodljive postavke uvijek vam omogućuju optimalnu unutarnju temperaturu.

Prostrani prtljažnik

Zapremnina prtljažnog prostora Vitare iznosi masivnih 375 litara. Čak i kada stražnja sjedala nisu preklopljena, u njega možete odložiti torbu za golf. Nadalje, namještanjem police prtljažnika i stražnjih sjedala koja su djeljiva u 60:40 omjeru možete značajno povećati prtljažni prostor. Visina otvaranja vrata prtljažnika od tla također je smanjena u svrhu lakšeg utovara i istovara.

Panoramski krov

Panoramski krov sastoji se od dvije staklene ploče (jedna ispred druge), od kojih su obje klizne. Prilikom otvaranja, ploče kližu jedna preko druge kako ne bi utjecale na putnički prostor ili prostor za krovni nosač.

Novi geometrijski uzorci sjedala

Prednja i stražnja sjedala stilski su napravljena od brušene kože, kako bi omogućila izvrsno držanje i potporu tijela te što veću udobnost za vozača i putnike.

Nova mekana površina unutrašnjosti

Iznad kontrolne ploče i ploče s instrumentima nalazi se nova mekana površina, čime dodatno doprinosi vrhunskom osjećaju u kabini.

Središnji sat

Odaberite između dva elegantna dizajna – carbon (lijevo) i kanji (desno).

Instrument ploča

Brzinomjer i brojač okretaja smješteni su na desnoj i lijevoj strani, s multi-informacijskim zaslonom u sredini. Zaslon prikazuje informacije kao što su trenutačna i prosječna potrošnja goriva, vanjska temperatura, način vožnje i upozorenje pri parkiranju. Multi-informacijski zaslon također uključuje i pokazatelj promjene stupnja prijenosa koji pruža pomoć za optimalno mijenjanje brzina sukladno trenutnim uvjetima, čime se postiže ekonomičnost potrošnje goriva.

Prednji naslon za ruku

Prednji središnji naslon za ruku može se pomicati uzdužno, kako bi pronašli svoj optimalni položaj te sadrži dodatni prostor za odlaganje stvari.

LED DNEVNA SVJETLA I SVJETLA ZA MAGLU

Jedinstveno dizajnirana dnevna svjetla sastoje se od okomito položenih LED žarulja. Postoje također i svjetla za maglu koja su ključna za dobru vidljivost na cesti za vrijeme loših vremenskih uvjeta.

TRADICIONALNI MOTIVI SUZUKI SUV VOZILA

Osnovni elementi dizajna Suzuki SUV vozila, kao što su poklopac motora u obliku školjke, zaštitni obrubi blatobrana, ukrasni detalj na blatobranu i široki C stup, modernizirani su i savršeno se uklapaju u cjelokupan izgled vozila.

LED PREDNJA SVJETLA (GLX)

Jaka LED svjetla koriste se za uštedu energije pri korištenju kratkih svjetala. Plavi detalj na projektorskim svjetlima stvara cool dojam.

ALLGRIP

Neovisno o vrsti podloge i terena, Vitara uvijek osigurava besprijekorno prijanjanje. Zasluga je to napredne konstrukcije i nove ALLGRIP 4WD tehnologije čiji sofisticirani mehanizmi svaku vožnju čine istinskim zadovoljstvom. Kakva god da je cesta u pitanju, Vitara će ju savladati besprijekornom lakoćom, a vama neće biti potrebne nikakve posebne tehnike vožnje niti vještine. Možete birati između četiri načina rada 4WD Allgrip pogona – Auto, Sport, Snow i Lock pomoću kotačića na sredini konzole.

ALLGRIP – Sport način rada

Poboljšava vožnju u zavojima, dodajući više momenta na stražnje kotače, pritom osiguravajući bolji odaziv motora, čime optimizira karakteristike motora i pogona.

ALLGRIP – Snow način rada

Optimalan za snježne, neasfaltirane i druge skliske površine jer poboljšava prianjanje tijekom ubrzavanja te povećava stabilnost.

ALLGRIP – Auto način rada

Prioritet programa je štedljivost u tipičnim svakodnevnim vozačkim uvjetima, gdje se pogon automatski prebacuje u 4WD kada se otkrije proklizavanje.

ALLGRIP – Lock način rada

Za izvlačenje vozila iz dubokog snijega, blata ili pijeska sustav razdjeljuje više okretnog momenta na stražnje kotače, odnosno tamo gdje ga treba. Pritom su ESP sustav i druge nadzorne tehnologije optimizirane u korist oslobađanja automobila. Lock način rada automatski se prebacuje na Snow način rada pri brzinama iznad 60 km/h.

Pomoć pri vožnji nizbrdo

Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.

Prednji i stražnji parkirni senzori

Ultrazvučni senzori u branicima otkrivaju prepreke i daju audio-vizualna upozorenja koja vozač može vidjeti na zaslonu te ih čuti kao zvučno upozorenje.

Kamera za vožnju unatrag

Zaslon na instrument ploči prikazuje sliku prostora iza automobila snimljenu stražnjom kamerom, što pomaže u povećanju vidljivosti na stražnjoj strani automobila, pri vožnji unatrag.

7-inčni zaslon osjetljiv na dodir

Audio sustavom upravlja se pomoću zaslona osjetljivog na dodir, koji je intuitivan poput pametnog telefona. Ukoliko povežete svoj pametni telefon putem Bluetootha® ili USB kabela, moći ćete koristiti određene aplikacije s pametnog telefona na ovom zaslonu, koji osim radio uređaja sadrži kameru za vožnju unatrag i navigacijsku funkciju.

Bogata ponuda motora i mjenjača

Novi 1,0 BOOSTERJET motor

1,0 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem isporučuje okretni moment usporediv s atmosferskim motorima zapremine 1,8 litara, a da pritom potrošnja goriva ostaje na razini malih jednolitrenih motora. Njegov sustav izravnog ubrizgavanja pridonosi manjoj potrošnji goriva kao i snižavanju temperature unutar cilindara motora, što produljuje njegov vijek. Nadalje, turbopunjač, koji kontinuirano komprimira zrak u cilindrima, omogućuje visok okretni moment motora u svim režimima rada, što ga čini pogodnim za širok spektar vožnji, od urbane i sportske, pa sve do zahtjevne off-road vožnje.

Novi 1,4 BOOSTERJET motor

Novi, kompaktni ali iznimno snažni 1,4 BOOSTERJET turbo motor s izravnim ubrizgavanjem vožnju Vitare podiže na višu razinu. Turbo punjač s hladnjakom tjera stlačeni zrak u cilindre čime omogućuje maksimalne vrijednosti okretnog momenta čak i pri niskim okretajima motora, kao što je npr. 2500 okretaja po minuti. Uz to, dodatni ventil kontrolira tlak prednabijanja, otvaranjem odnosno zatvaranjem protočnih kanala, što za posljedicu ima trenutačan odaziv motora uz minimalnu potrošnju goriva. Sustav izravnog ubrizgavanja dodatno povećava učinkovitost motora, odnosno smanjuje potrošnju goriva optimiziranjem količine ubrizganog goriva, kao i kontrolom nad vremenom, trenutkom i tlakom ubrizgavanja goriva, izravno u cilindre.

5-brzinski ručni mjenjač

Omjeri prijenosa u ovom mjenjaču podešeni su kako za ekonomičnu vožnju, tako i za istinski doživljaj vožnje. U njega su ugrađene brojne inovacije za optimiziranje promjena brzina, kao i za što ugodniji osjećaj. Povećana čvrstoća kućišta mjenjača smanjuje buku i vibracije, te pridonosi općoj ugodnosti.

6-brzinski ručni mjenjač

Iznova optimizirani prijenosni omjeri smanjuju potrošnju goriva, pritom istovremeno pojačavajući doživljaj vožnje, dok ugrađeni protuutezi vozaču daju bolji osjećaj samih promjena. Također, dodatno povećana čvrstoća kućišta samog mjenjača, smanjuje buku i vibracije, te pridonosi općoj ugodnosti vožnje.

6-brzinski automatski mjenjač

S proširenim područjem rada svih prijenosnih omjera, novi automatski mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa nudi izvrsna ubrzanja, čak i iz mirovanja, te pospješuje uštedu goriva i pri većim brzinama. Integrirani hladnjak poboljšava učinkovitost hlađenja ulja u mjenjaču, što direktno doprinosi uštedi goriva.

Ručice za mijenjanje brzina

Mijenjanje brzina može se brzo i jednostavno obavljati pomicanjem ručica postavljenih na upravljaču, što vožnji daje jedan posebno ugodan, ali i sportski osjećaj, vrlo sličan ručnom mjenjaču.

NAPREDNA OPREMA ZA NAPREDNU SIGURNOST

PRILAGODLJIVI TEMPOMAT KONTROLIRAN POMOĆU RADARA (ACC)

Kada se ispred vas nalazi vozilo, sustav prilagodljivog tempomata koristi tehnologiju odašiljanja i primanja milimetarskih radarskih valova, kako bi vaša Vitara automatski održavala udaljenost između navedenih vozila, i to u skladu s jednom od tri moguće odabrane postavke (Udaljenost od vozila do vozila razlikuje se ovisno o brzini vozila). Kada nema vozila ispred vas, sustav održava brzinu (iznad 40 km/h) koju je zadao vozač.

PRILAGODLJIV TEMPOMAT SA STOP & GO FUNKCIJOM

Prilagodljiv tempomat, osim održavanja razdaljine između dva vozila, ima još jednu dodatnu opciju, nazvanu Stop & Go funkcijom. Ovaj dodatak prilagodljivom tempomatu može čak i zaustaviti automobil do potpunog mirovanja, čime vozaču omogućuje dodatnu pomoć, primjerice u prometnim gužvama. (Prilagodljiv tempomat kontroliran pomoću radara sa Stop & Go funkcijom će se deaktivirati i kočnica će otpustiti nakon 2 sekunde od trenutka potpunog zaustavljanja.)

NADZOR BRZINE

Konstantan nadzor brzine, nadzor brzine vozila ispred, kontrola ubrzavanja.

7 ZRAČNIH JASTUKA

Vaša vožnja će biti sigurnija jer ste osigurani zračnim jastucima – uključujući standardne SRS zračne jastuke za vozača i suvozača, prednje SRS bočne zračne jastuke, koji umanjuju udarce u prsa prilikom bočnih sudara, jednako kao i SRS zračne jastuke koji umanjuju udarce u predjelu glave te SRS zračni jastuk namijenjen smanjenju udaraca u noge vozača.

UPOZORENJE NA PROMET IZA VOZILA

Kod vožnje unatrag, do brzine od 8 km/h, Vitara koristi dva stražnja senzora kako bi pomogla vozaču, upozoravajući ga na približavanje nadolazećih vozila s obje strane vozila. Ako je vozilo uočeno, vozač dobiva vizualno upozorenje na multi-info zaslonu zajedno sa zvučnim upozoravajućim tonom. Navedeno bitno pomaže vozaču u što sigurnijem manevriranju, prilikom kretanja unatrag, kada je vidljivost često smanjena s obje strane vozila.

vitara cjene

Cijene su iskazane prema prodajnom tečaju kod Centralne banke BIH od 1,95583 KM za 1 EUR prema tečajnoj listi objavljenoj na dan 15.8.2008. Cjenik je informativan. Konačna cijena se obračunava prema prodajnom tečaju EUR-a kod Centralne banke važećem na dan uplate. Vaš ovlašteni Suzuki partner može Vam dati točne informacije o mogućim promjenama u međuvremenu. Podaci su informativni.

Opisi i ilustracije značajki mogu se odnositi na ili prikazivati dodatnu opremu koja nije uključena u standardnu isporuku. Sadržani podaci bili su točni u vrijeme objavljivanja. Pridržavamo pravo na izmjene u dizajnu i opremi. Prikazane boje su samo približne stvarnim bojama. Ilustrirana dodatna oprema dostupna je uz nadoplatu. Dostupnost, tehničke karakteristike i oprema naših vozila mogu biti različite ili mogu biti dostupne samo u nekim zemljama ili mogu biti dostupne uz dodatne troškove. Za precizne informacije o opremi koja se isporučuje na našim vozilima obratite se lokalnom Suzuki partneru.

Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.

When she reached the first hills of the Italic Mountains, she had a last view back on the skyline of her hometown Bookmarksgrove, the headline of Alphabet Village and the subline of her own road, the Line Lane. Pityful a rethoric question ran over her cheek, then she continued her way.

Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however a small line of blind text by the name of Lorem Ipsum decided to leave for the far World of Grammar.

When she reached the first hills of the Italic Mountains, she had a last view back on the skyline of her hometown Bookmarksgrove, the headline of Alphabet Village and the subline of her own road, the Line Lane. Pityful a rethoric question ran over her cheek, then she continued her way.

Izaberite svoj model!