DRIVE BY

WIRE SERIJA

ELEKTRO KOMANDE

SUZUKI SNAŽNI V6 & 4 ČETIRI CILINDRA U LINIJI

DRIVE BY WIRE SERIJA (ELEKTRONSKE KOMANDE)

Omjer kompresije 12.0: 1

Naše rješenje za razvoj 80 KS po litri u motoru V6 350 konjskih snaga bilo je povećanje stupnja kompresije na 12,0: 1, što je najveći omjer kompresije ikada upotrebljen za vanbrodski motor. Kako bismo to učinili bez kucanja (tipičan problem u ovom omjeru), razvili smo sustave za miješanje hladnijeg zraka s dobro atomiziranim gorivom kako bismo osigurali optimalne uvjete za potpuno i kontrolirano izgaranje.

Sustav dvostrukih usisa zraka (Dual Louver)

Kod velikih brzina, čestice vode mogu biti usmjerene, zarobljene i isušene. Naši iskusni inženjeri radili su na primjeni ove teorije u praksi povećavajući protok usisa za pretvaranje vodene pare u čestice i projektiranje lopatica za hvatanje i skretanje tih čestica od usisnog toka. Sustav dvostrukog usisa zraka sposobn je potpuno odvojiti čestice vode prisutne unutar poklopca motora. Sustav direktnog usisa omogućuje da motor postigne maksimalni mogući omjer prijenosa 12,0:1 (DF350A), 10,5:1 (DF325A), što pridonosi povećanju izlazne snage.

Dvostruki sustav injektora (Dual Injector)

Ubrizgavanje goriva čini dvije stvari, raspršuje gorivo i, usput rečeno, hladi cilindar kako bi smanjilo kucanje. Da bismo postigli željenu snagu, morali smo ubrizgati 100% goriva u cilindar odjednom, u točno određeno vrijeme i pod točnim kutom kako bi ohladili cilindar i omogućili izgaranje u središtu komora za izgaranje. Novi sustav dvostrukog ubrizgavanja pomoću dva manja injektora omogućio je potrebnu preciznost kao i poboljšanu atomizaciju, povećavajući snagu bez izazivanja kucanja. Dvostruki injektori osiguravaju za svaki cilindar dobije uvijek točnu količinu goriva u pravom trenutku omogućavajući da motor postigne maksimalnu snagu i bolju učinkovitost u potrošnji.

Suzuki sustav sa dva propelera (Dual-prop System)

Razvoj prvih Suzukijevih kontra-rotirajućih propelera Nakon što su se rješili izazovi oko motora, prešlo se na donji pogonski dio. I opet su se iskustva stečena u praksi, pokazala i u teoretskom dijelu. Nakon mnogo godina dizaj-niranja motora, Suzukijevi inženjeri znaju da oblik podvodnog dijela motora i dizajn propelera imaju kritični utjecaj na performanse. Povećana snaga motora zahtijevala je veće zupčanike koji su i većih dimenzija. Zupčanici većih dimenzija znače i veće kućište kako bi se mogli zakrenuti veći propeleri. Veće kučište stvara više otpora kroz vodu što usporava plovilo i negativno utječe na veću snagu motora. Nakon razmatranja opcija, razvila se inovativna ideja: dizajnirati dva kontra-rotirajuća propelera. Kontra-rotirajući propeleri omogućavaju više podvodnog gripa, a dva propelera raspoređuju okretni moment motora podjednako na oba propelera. Tako se zaokretni moment po pojedinom propeleru smanjuje pa propeleri mogu biti manjeg dijametra. Manji dijame-tar propelera znači da podvodni dio motora može biti kompaktnijeg dizajna. Da bi se spriječilo da propeleri udaraju jedan o drugi razvijena je posebna nova gumirana čahura koja propelere drži na sigurnoj udaljenosti jedan od drugog.

DF325A - Vožnja na 91 oktana super bezolovnom benzinu

Novi vodeći vanbrodski motor DF325A dizajniran je za vožnju na 91 oktana super bezolovnom benzinu. To je prvi četverotaktni vanbrodski motor iznad 300 konjskih snaga na svijetu koji je to postigao. Visokotehnološki i inovativni DF325A dizajniran je da bude robustan, jednostavan za korištenje i svestran, što ga čini idealnim vanbrodskim motorom za veća plovila i sve zadatke. Bilo da koristite svoj brod za rad ili razonodu, ovaj najnoviji Suzuki motor idealni je izbor jer dijeli iste revolucionarne tehnologije kao i nedavno lansirani DF350A.

Dizajn lopatica propelera

Suzukijevi inženjeri vršili su testiranja i sa raznim kombinacijama broja lopatica, usvojena je varijanta sa tri-lopatice/tri-lopatice koja se pokazala kao optimalnom i na vodi. Ova kombinacija nije samo omogućila najveću maksimalnu brzinu već i nevjerovatna ubrzanja, čak i pod punim opterećenjem i na visokim okretajima. Budući da se okretni moment motora prenosi preko 6 lopatica, a ne tri, izvršene su potrebne preinake oblika lopatica i geometrije propelera, kako bi se dizajn istoga usavršio i ojačao.

Dvostruki usis vode (Dual Water Inlet)

Sustav hlađenja motora oslanja se na vodu koja se dovodi kroz niske usisnike na donjem dijelu motora. Otvori su postavljeni što dalje međusobno te izvedeni da se omogući usis dovoljne količine vode, naročito pri visokim brzinama. Glavni otvor je postavljen ispred kućišta mjenjača, a drugi otvor tik iznad pete motora čime su postignuti najbolji rezultati.

Projektiranje jakih dijelova pogona

Dvostruki kontra-rotirajući propeleri sa šest lopatica omogućavaju veliki potisak. Potisak je toliko velik, da su inženjeri bili primorani izmijeniti materijal zupčanika mjenjača, dodana je i toplinska obrada za kontrarotirajuće propelere kako bi izdržali povećani potisak i inercijske mase.

Bolje upravljanje, efikasnost i uravnoteženost.

Uobičajeno, kada se koriste višestruki vanbrodski motori, postavlja se kombinacija standardnih i protuokretnih motora. Suzuki selektivna rotacija, dostupna na našim vanbrodskim motorima serije AP, eliminira potrebu za različitim modelima, jer se svaki model može lako programirati za rad u oba smjera. Tehnologija kontrarotirajućeg propelera DF350A uzima ovaj proces korak dalje, eliminirajući zakretni moment upravljanja i maksimizirajući istinske i ravne pogonske sile.

Dobitnik nagrade za inovacije NMMA 2017. godine

Nagrade IBEX-a za inovacije najprestižnije su nagrade za pomorsku tehnologiju, koje se dodjeljuju novim proizvodima u pomorskoj industriji koji pokazuju prepoznatljive tehnološke inovacije i pružaju izvanredne koristi za potrošače. Sljedeće značajke modela DF350A bile su cijenjene po primitku nagrade: Najveća zapremina V6 motora, 4,4 litre Suzuki sustav sa dva propelera (za iznimno prianjanje i ubrzanje) Direktan usis zraka i Dvostruki sustav injektora (za postizanje visokog stupnja kompresije i učinkovito sagorijevanje) Sustav dvostrukih usisa zraka (za učinkovito odvajanje zraka i vode) Niska potrošnja goriva Ovo je deveta nagrada za inovacije koju su osvojili Suzuki vanbrodski motori, što potvrđuje našu sofisticiranu tehnologiju. Osam od tih nagrada bilo je za četverotaktne vanbrodske motore, što je najveći broj nagrada kod proizvođaća vanbrodskih motora u toj kategoriji.

Dobitnik Nagrade za dobar dizajn 2017. (Good Design Award 2017)

Ovaj vanbrodski motor vrijedan je da ga se naziva admiralskim (flagship). Ima jedinstven i sofisticiran oblik, uvijen u organske krivulje od usisa zraka do propelera. Boja i logotip daju spokojan osjećaj dostojan vodećeg modela koji će privući pozornost. Što se tiče performansi, stabilnost se poboljšava primjenom rijetkog dvostrukog propelerskog sustava. Što se tiče dizajna i inženjeringa, ovaj proizvod predstavlja dinamičan skok za Suzuki vanbrodske motore. Nagrada za dobar dizajn je sveobuhvatni sustav za promicanje dizajna koji odabire dobar dizajn iz raznih područija u razvoju, te ima za cilj obogatiti naše živote, industriju i društvo u cjelini tako što naglašava i slavi dizajnerska dostignuća. Domaćin je javna ustanova Japanski institut za promidžbu dizajna. ZNAČAJKE

Sustav dvaju propelera (Dual Prop System)

Sustav s dvostrukim propelerom omogućuje efikasan prijenos 350/325 KS od motora na vodu, pretvarajući ga tako u maksimalnu propulziju. Kao dodatna vrijednost, budući da propeleri rade u kontrarotaciji jedan prema drugome, dobije se izuzetna stabilnost i potisak u plovidbi unatrag.

Dvostruki sustav injektora (Dual Injector)

Dvostruki injektori osiguravaju za svaki cilindar uvijek točnu količinu goriva u pravom trenutku. Dvostruki injektori omogućavaju da motor postigne maksimalnu snagu i bolju učinkovitost u potrošnji.

Sustav dvostrukih usisa zraka (Dual Louver System) i Direktan usis (Direct Intake)

Dobava hladnog zraka u usis na moru je vezana uz problem pojave vode u smjesi, što nije dobra stvar. Razvoj motora je s toga usmjeren na povećanje količine usisanog zraka uz istovremeno odvajanje vode. Razvijen je Sustav dvostrukih usisa zraka, sustav dvostrukih otvora sa zakošenim pregradama koji propušta zrak i odvaja vodu čak i u najekstremnijim uvjetima na moru. Sustav se sastoji iz omotača sa dvostrukim oštricama, pri čemu vanjski red oštrica odvaja morsku pjenu, dok unutarnji isušuje preostalu vlagu. Rezultat je usisani zrak oslobođen vlage i s temperaturom ne višom od 10 stupnjeva iznad temperature okoline. Projektiranjem usisnog voda koji vodi zrak izravno od usisnog dijela do cilindra (Sustav direktnog usisa), izbjegnuto je povećanje temperature zraka u tom dijelu. Time se povećava učinak izgaranja. Sustav direktnog usisa omogućuje da motor postigne maksimalni mogući omjer prijenosa 12,0:1 DF350A), 10,5:1 (DF325A), što pridonosi povećanju izlazne snage.

Izmaknuta pogonska osovina (Offset Drive Shaft)

Suzuki, pionir je korištenja offset pogonskog vratila na četverotaktnim vanbrodskim motorima. Korišten na svim Suzuki četverotaktnim pogonima od DF70A na više, ovaj dizajn postavlja radilicu ispred pogonske osovine istodobno pomicanjem središta gravitacije vanbrodskog motora prema naprijed. Iako dizajn uvelike doprinosi ukupnoj kompaktnosti izvanbrodskog motora i povećanim performansama snage, on također pomiče osovinu inercije motora u točku gdje su vibracije motora minimalne, iznad gornjeg nosača motora, čime se znatno smanjuju vibracije. Ovi vanbrodski motori također uključuju dvostupanjsku redukciju zupčanika ukupnog omjera prijenosa 2.29:1, dizajniranu tako da maksimalno iskoristi snagu koju proizvode ovi visokoučinkoviti motori. Naše rješenje za razvoj 80 KS po litri u motoru V6 350 konjskih snaga bilo je povećanje stupnja kompresije na 12,0: 1, što je najveći omjer kompresije ikada upotrebljen za vanbrodski motor.

Dvostruki usis vode (Dual Water Inlet)

Sustav hlađenja motora koristi otvore za usis vode na nozi motora. Upotrebom dva odvojena frontalna otvora za usis, postiže se povećanje protoka s posljedicom povećanja učinka hlađenja. Pozicioniranjem otvora za usis iznad kutije mjenjača osigurava se veliki protok vode pogotovo pri većim brzinama. Drugi usis je pozicioniran niže kako bi motori DF350A i DF325A mogli sigurno ploviti i u vrlo niskim vodama.

Suzuki Lean Burn sustav

Suzukijev inovativni Lean Burn tehnologija (Lean Burn Control System) prvi je put predstavljen na DF90A / 80A /. Sustav predviđa potrebu za gorivom u skladu s radnim uvjetima, što omogućuje da motor radi na učinkovitijoj mješavini goriva, koristeći omjer siromašnog zraka i goriva. Iskazuje svoje prednosti u širokom radnom rasponu, osiguravajući značajna poboljšanja u potrošnji goriva od malih brzina do režima krstarenja. Kombinirajući ovaj sustav s Suzuki sustavom preciznog elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control) sustavom prebacivanja stupnjeva prijenosa, nautičar može precizno kontrolirati broj okretaja motora za poboljšanu potrošnju goriva u širem radnom području. Ova kombinacija također pruža glatke prijelaze snage kroz cijeli raspon broja okretaja.

Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja (Suzuki Precision Control)

Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja je tehnološki napredan upravljački sustav temeljen na računalima koji zamjenjuje mehaničke kontrolne kabele (koji se nalaze u konvencionalnim kontrolnim sustavima) s elektroničkim ožičenjem koje eliminira izvor trenja i otpora. Dok uživate u laganom gasu i prebacivanju s minimalnim trenjem, računalo sustava obrađuje i odašilje naredbe u stvarnom vremenu aktuatorima u motoru koji tada pružaju preciznu kontrolu gasa s glatkijim, odlučnim pomacima. To je najočitije u području niskih okretaja, gdje je rad primjetno glatko i točno. Kada se kombinira s Suzukijevim Lean Burn sustavom, omogućuje kontrolu protoka goriva i zraka kako bi se povećala granica upravljanja brojem okretaja, a time se smanjuje potrošnja goriva u širokom radnom području. Suzuki precizan sustav elektronskog upravljanja također ima ugrađene sustave koji pomažu u zaštiti motora od oštećenja zbog pogrešnog rukovanja, a njegova izvedba i jednostavno ožičenje olakšavaju instalaciju, smanjujući i vrijeme potrebno za postavljanje i podešavanje. Sustav nudi preciznu kontrolu za jednostruku, dvostruku ili trostruku motorizaciju.

Sustav promijenjivog vremena otvaranja ventila (Variable Valve Timing)

Suzukijevi inženjeri dizajnirali su 4,39-litrene V6 motore s agresivnim profilom grebena radilice koji daje maksimalnu snagu i performanse pri visokim okretajima. Pri povezivanju tog profila s Suzukijevim naprednim sustavom promjenjivog vremena otvaranja ventila (VVT), DF350A / 325A isporučuju dodatni okretni moment koji je potreban vanbrodskim motorima za ubrzavanje u niskom i srednjem radnom rasponu. VVT to postiže podešavanjem vremena otvaranja usisnih ventila, omogućujući im da se otvore prije nego što su ispušni ventili potpuno zatvoreni, stvarajući trenutno preklapanje u vremenu kada su oba seta ventila otvorena. Koristeći VVT, ovo preklapanje se može povećati ili smanjiti mijenjanjem vremena usisavanja s bregastom osovinom što rezultira optimalnim vremenskim rasporedom za rad na malom i srednjem broju okretaja.

Klip susreće novu tehnologiju

Većim kompresijskim omjerom zahtijevi prema klipu su viši nego ikada. Ne samo da površina klipa mora izdržati veće sile, već treba ojačati i klipnjaču. Kako bi se pomoglo da klip izdrži veći bočni pritisak, površina klipa je sa standardnog načina obrade promijenjena u "shot peening" način obrade, čime su stvorena ulegnuća na površini klipa koja ravnomjerno distribuiraju pritisak na klip prilikom izgaranja. Ovo je skuplji i mnogo složeniji proces proizvodnje klipova, ali i proces koji omogućava stvaranje savršenog klipa.

Tihi rad

Suzuki vanbrodski motori odavno su poznati po tihom radu. Zapravo, rade tako tiho da su neki korisnici mislili da je motor isključen. Da bi se osigurao isti stupanj tihog rada, DF350A je opremljen rezonatorom na usisnom razvodniku. Često se kao izvor buke previđa, zrak koji ulazi u usisni kolektor pri velikim brzinama može generirati oštru buku. Dodavanje rezonatora smanjuje takvu buku, održavajući rad motora iznimno tihim. Uzeli smo u obzir kvalitetu zvuka tijekom čitavog raspona brzina, a kako rezonator skipera tako i putnici bit će impresionirani i tišinom i zvukom motora, pogotovo u praznom hodu ili trollingu.

O2 senzor kontrole s povratnom vezom

Oba motora DF350A i DF3250A opremljeni su O2 senzorom kontrole s povratnom vezom, sustav koji omogućuje čišće i stabilnije emisije. Sustav kontrolira omjer zraka i goriva u svakom radnom području motora i daje optimalnu količinu goriva motoru bez obzira na broj okretaja u minuti.

Senzor za otkrivanje vode u smjesi goriva

Voda u gorivu može dovesti do problema koji uključuju loše izgaranje, manju izlaznu snagu i koroziju. Suzuki sustav za detekciju vode dizajniran je kako bi pomogao u zaštiti motora od vlage u gorivu pomoću filtra za gorivo koji detektira vodu kako bi upozorio operatera s vizualnim i zvučnim upozorenjima kada je voda prisutna u gorivu. Filter je također dizajniran za vizualnu provjeru vode.

Ponuda

Izaberite Suzuki Brodski Motor!

SNAŽNI V6 & 4 ČETIRI CILINDRA U LINIJI

DRIVE BY WIRE SERIJA (ELEKTRONSKE KOMANDE)

SNAŽNI V6 & 4 ČETIRI CILINDRA U LINIJI

DRIVE BY WIRE SERIJA (MEHANIČKA SERIJA)

PRIJENOSNI

MEHANIČKA SERIJA